torstai 8. tammikuuta 2015

Inspis !

Moikka kaikille!

Mulla on ollut viime aikoina jotenkin tosi inspiroitunut ja tuottelias olo. Oon esimerkiksi maalannut jo muutaman teoksen vesiväreillä eräänlaiseen taidevihkoon. Lisäksi mulla on ollut noina kauniina päivinä kauhea innostus päästä kuvailemaan. Harmillista vaan, kun noina kylminä ja nätteinä päivinä on ollut jotain muuta!

Mulla on nyt muutenkin sellainen olo, että tekisi mieli tehdä jokin erikoispostaus tai vaikkapa video. My Day on ollut ajatuksissa, mutta se on vaan tosi vaativa tehdä. Jos tässä joku päivä löytyis mukavasti suunnitelmia, niin viitsisi sellaisenkin väsäillä! Tykkään tehdä myös kaikenlaisia listoja, joten jokin sellaiseen liittyvä postaus olis tosi hauska tehdä tähän väliin, kun peruskuulumisia en viitsi ilman kuvia kirjoitella.

Tehtäisiinkö siis niin, että kommentoitte tähän postaukseen ideoita erilaisista jutuista mitä haluaisitte mun tekevän? En kaikkia tule varmastikaan tekemään, mutta jotkin ideat olis kyllä kiva juttu!

Meillä on lauantaina taas pitkästä aikaa Bertan kanssa kouluvalkku, toivottavasti se menee kivasti ja saadaan materiaaliakin! Sunnuntaina sitten luvassa Ladarin kanssa estevalkku, silloin sitten niistä enemmän!


8 kommenttia:

  1. Kaikenlaiset videot olis tosi jees ;)

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Semmonen on tulossa jossain kohtaa kyllä, niin kuin tekstissä sanoinkin

      Poista
  3. Erilaiset haasteet
    valmennus videopostaus
    my day
    joku lifestyle tyyppinen postaus tai video. Noi olis kivoja, jos vain pystyt tekemään.

    VastaaPoista