keskiviikko 31. heinäkuuta 2013

Kyllästynyt ~

Nyt olen siis viime aikoina alkanut miettimään tätä blogini nimeä. Blogia aloittaessani en kauaa miettinyt mitään iskevää tai nokkelaa nimeä blogille, vaan otin melkein ekan joka mieleen tuli. Olen ihan tyytyväinen siis ollut siihen, mutta vähän kyllästyttävähän se on.


Olen muutamasta hevosblogista lukenut niitä Näin teet blogisi paremmaksi yms. postauksia ja olen tajunnut kuinka huonosti olenkaan miettinyt tuota nimeä. Monessa kohtaa sanotaan esim. että useimmat ihmiset eivät pidä englanninkielisistä hevosblogien nimistä.. hups. Ja lisäksi tuo nimi ei oikeastaan kerro mitään blogin aiheesta ja sisällöstä, mikä sen tarkoitus pohjimmiltaan on.

Niimpä, ajattelin nyt vähän kysellä teiltä mitä mieltä te olette. Olisiko nimi turhan tylsä, jos se olisi vain Vilma & Bertta? Se olisi todella yksinkertainen, mutta ainakin se kertoisi blogin sisällöstä ja se olisi helposti muistettava. Eli nyt kaikki kommentoikaa, onko tuo ehdotukseni hyvä, vai onko teillä jotain parempia ideoita? Valitettavasti en nyt siis mitään kilpailua tästä järjestä, mutta jos teillä olisi ihan kiinnostuksen kautta tulleita nimiehdotuksia, niin ottaisin niitä mielihyvin vastaan! (:
Blogin osoitetta en siis kuitenkaan tule vaihtamaan, vaikka blogin nimi muuttuisikin!

________________________

Huomenna olisi Nannan koulutunti luvassa, siitä sitten enemmän huomenna tai perjantaina. En saanut eilen enkä tänään yhtään ratsastuskuvia, joten postaus nyt myöhästyy.

Kuvat leiriltä ©Aura !

2 kommenttia:

  1. Mulla on nyt samaa ongelmaa, koska mua ei motivoi mun vanha blogi enää, joten aattelin alottaa (taas:D) ihan uudella blogilla. Kesti kauan ennenku keksin kivan nimen blogille ;D mutta voithan sää miettiä vielä jos keksis jonkun erikoisemman nimen, mutta kyllähän tommonen perinteinen Vilma ja Bertta on myös aika jees ;;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihanaa, etten oo ainoo:D Ite en halua alottaa ihan kokonaan uutta blogia, mutta tee niinku parhaaks näet! (; Ja niimpä, kiitti kommentista :))

      Poista