maanantai 14. marraskuuta 2011

Aivan kuin toinen poni ~

Tänään, maanantaina olin siis ratsastamassa Lissyn. Oli vähän kiire, kun juna lähti jo 19:13. Tosiaan, piti mennä kerranki koulua satulan kanssa, mutta -vyö oli eksynyt jonnekin, enkä siinä hässäkässä ehtiny meneen ettimään, joten päätin mennä -yllätys- ilman satulaa (: .

No, poni tuntu siis alkuverkois aikas laiskalta, mutta sitten meno jotenki muuttu ihan tyystin! Lissy alko taas ravaamaan kunnolla, eikä vaan heilauttanu päätään raipalle. Olin vaan, et onpa poni jännä. Mun siis piti vaan ratsastaa kaikki askellajit läpi ja silleen, mut poni oli nii täydelline, et piti kokeilla muutakin! Aloin hakemaan sitä muotoon ja peräänantoon ja pitkän taivuttelun jälkeen se sitten hakeutu sieltä -ja jopa pysy siellä! Eikä enää menny niin paljon luotilinjan alle, vaan oli ryhdikäs koko ajan! Päätin, et tää riittää, ku poni oli ihan kasassa.

Tän jälkeen aloin sitte nosteleen laukkoja ja sen semmosta, mikä meni kans ihan mahtavasti! Poni jopa meinas vähä kiikuttaa meikäläistä sillä tien puoleisella lyhyelläsivulla! :D
Vaihdettiin suuntaa ja sit taas hain muotoon ja nyt tuli taas upeesti, ai että! Nostin laukat pariin kertaan ja sitten tulin puomi(kasan) yli muutaman kerran vielä. Ja siis oikeesti, Lissy oli vaan niin huippu!
Puomien ja laukkailun jälkeen ravailin rennoks ja sit käytiin kävelemässä vähän matkaa tiellä.
(Kentällä oli siis samaan aikaan Sonja, Reetta, Tuuli, Peppi ja minä)

Mutta oikeesti en vaan voi hehkuttaa tota ponia tarpeeks, se oli ihan täydellinen. Toisin kuin jälkikasvu!
On se kiva juu, kun sua aina pureskellaan, tönitään ja nuuhkitaan kun koitat laittaa ponia kuntoon! (:
Ja aina pitää varoo ettei Robin tuu Lissyn perässä ulos karsinasta. huoooh.
ei liity tähän postaukseen (:
Mutta joo, ehkä mä olen nyt purkanut tunteitani teille. :D Paitsi että,
joo en halua olla suuruudenhullu tai mitään, mut kyl tätä blogia saa
"mainostaa" muillekin ja ois toosi kiva saada kommentteja, etten mä
ihan turhaan näitä kirjotuksia väkerrä tänne. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti