sunnuntai 6. lokakuuta 2013

Yvonne Albertha ONE YEAR ~

Bertan ensimmäisiä päiviä kotona.

Muistan vieläkin elävästi sen päivän vuosi sitten, kun suurimmasta unelmastani tuli vihdoin totta. Sain oman ponin. Nyt olen kokenut poninomistusta kokonaisen vuoden verran Bertan kanssa. Se vuosi on ollut elämäni raskain, tapahtumarikkain ja mahtavin, kaikkia saman aikaisesti. Mitään en enää uskalla pitää itsestäänselvyytenä, varsinkaan ponin terveyttä. Koitan iloita mahdollisimman paljon, kun kaikki on hyvin.

Ensimmäinen yhteinen tuntimme kotikentällä.



Olemme mielestäni kehittyneet Bertan kanssa ihan valtavasti. Suurimpia onnistumisia on koettu keväällä. Silloin tuntui, että kehityimme huimasti pienen ajan sisällä.

Ensimmäinen hyppykerta kotona.

Ensimmäinen valmennus.


Kuten sanoin, vuosi on ollut tapahtumia täynnä. Mahtavimpia kokemuksia on ollut ylivoimaisesti Niinisalon alkeiskenttäleiri ja ensimmäiset yhteiset kilpailut ponin kanssa. Kamalin asia on ollut, luonnollisesti, ponin sairausloma impparin takia. Olen oppinut tuntemaan Bertan todella hyvin ja luottamus on kasvanut hurjasti. Se on ihanaa huomata välillä maastossakin, kuinka B oikeasti nykyään luottaa.

Bertta on opettanut minulle ihan tajuttoman paljon. Sen kanssa olen uskaltanut, vaikken muiden kanssa uskaltaisi. Se on näyttänyt minulle paljon asioita. Olen kiukutellut sille paljon, mutta aina se tulee mukaan positiivisena ja jaksaa minua. Antaa uuden mahdollisuuden. Toivotaan, että oppisin hillitsemään itseni niinä huonoinakin hetkinä, se olisi oikein ponia kohtaan. Mutta sitähän elämä onkin, vastoinkäymisiä, oppimista ja onnistumisia.

Ensimmäiset kilpailut. (pikkujoulukisat)

Toivotaan, että tämä mahtava matka, minkä olen kokenut Bertan kanssa, jatkuu vielä pitkään!



2 kommenttia:

  1. nää on ihania nää vanhat kuvat! :D ootte kehittyny kyllä ihan sikana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha aika kamalaa kattottavaa:D mutta juu, ainaki niistä huomaa sen!(;

      Poista