keskiviikko 1. toukokuuta 2013

LS: 35 totuutta minusta ~

Koitin keksiä jotain edes vähän järkeviä, mutta joistakin saattoi tulla vähän turhia. :D Ja anteeksi, ettei näitä ole 50, vaan 35, mutta ajattelin nyt vihdoin laittaa tämän tänne.


1. Olen 14-vuotias.

2. Perheeseeni kuuluu isä, äiti, isosisko, 2 kissaa ja poni.

3. Tykkään valokuvauksesta ihan älyttömästi!

4. Tykkään syömisestä (;

5. Lempivärejäni on mm. tummansininen, harmaa ja pinkki.

6. Vietän liikaa aikaa tietokoneella.

7. Tykkään laulaa ja laulan usein.. ja kaikkialla :D

8. Hiukseni on värjätty kerran.

9. Tykkään shoppailla ja ostaa kaikkea uutta, siitä tulee kiva fiilis :D

10. Tykkään tehdä ruokaa ja leipoa.

11. Minulla on ihan parhaat kaverit ♥

12. En meikkaa kouluun paljoa - joskus en yhtään.

13. Haluaisin isomman huoneen!

14. Haluaisin blogille uuden ulkoasun.

15. En tykkää naurustani. :(

16. Minulla on äitiltäni perityt tummat kulmakarvat, en siis piirrä niitä.

17. En keksi mitään mielenkiintoisia asuyhdistelmiä vaatteillani. :D

18. Huoneeni on aina melko siisti - en pysty elämään sotkussa.

19. Olen todella kovaääninen - en edes huomaa sitä itse.

20. Kissani Nella nukkuu melkeinpä kaikki yöt vieressäni.

21. Niskani ja hartiani ovat melkein aina jumissa ja kipeät.. :(

22. Räplään kännykälläni aina, jos ei ole muuta tekemistä.

23. En pidä valkopälvi - sairaudestani yhtään!

24. Rakastan luontoa ja sen kuvaamista! (:

25. Olen joskus aiemmin harrastanut keppihevosia.

26. Minulla tulee migreeni strobovaloista - sen takia en oikein voi mennä diskoihin missä sellaiset on.

27. Tykkään kirjoittamisesta. (:

28. En pysty kuuntelemaan musiikkia liikkumattomana tai laulamatta.

29. Lempiartistejani on mm. Justin Bieber ja Enrique Iglesias

30. Syön paljon herkkuja.

31. Olen aika laiska kotitöiden suhteen ja se ärsyttää perhettäni usein. :D

32. Olen mielestäni suhteellisen hyvä koulussa.

33. Olen huulirasva-addikti!

34. Olen kilpailuhenkinen.

35. En seuraa muotilehtiä yms. vaan puen sellaista, mikä miellyttää itseäni.


4 kommenttia: