torstai 26. maaliskuuta 2015

Katse eteen ja suupielet ylöspäin ~

Olen kolmatta päivää kotona, joten kirjoittelen nyt tänne kun ehdin. Katselin tuossa kaikkien muiden ratsastajien videoita, lähinnä esteradoista. Lisäksi luin toissapäivänä Kyra Kyrklundin kirjaa ja vitsit, että haluan päästä parantamaan ratsastustani!

Katsoin äsken vähän aikaa sitten otettuja kuvia Ladarin ja Bertan kanssa. Ladarin kuvat näytti itseasiassa tosi kivoilta jotkut! Näin jälkeenpäin kun ajattelee, mulla meni silloin tosi kivasti Ladan kanssa. Kun hypättiin vaan sen takia, että päästiin hyppäämään, eikä varsinaista tehtävää ollut. Jopa mun istunta oli joissain kuvissa ihan ok!

Bertan kuvissa meno näytti joissain kohdissa myös ihan hyvältä, vaikka huono päivä tuolloin olikin. Mulla on nyt ollut vähän taukoa kunnon treenaamisesta, kuten jo aiemmin sanoinkin. Nyt kuitenkin syttyi taas kunnon motivaatio siihen kunnon treenaamiseen. Ja suunnitelmana on vaan edetä rauhassa, ilman hermojen palamista, sillä siitä mun on nyt päästävä eroon. Mulla menee hermo Berttaan tosi pienestä, vaikka ongelmanydin on mussa itsessä. Mutta tästä lähtien taas alan rauhoittumaan, sillä se vaan huonontaa koko hommaa, jos itsellä menee hermo ja syyttää pelkkää ponia.

Laitan tähän nyt vielä noita kivoja kuvia, jääkööt ne huonommat taaksepäin, sillä katse käännetään nyt eteen ja ylös. Sinne ollaan menossa!






4 kommenttia:

  1. Kiva kun olet taas alkanut postailla!

    VastaaPoista
  2. Onko sulla instagramia ja millä nimellä löytää jos on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on ja käyttäjänimi on lummmis, mutta se on yksityinen:) hyväksyn kyllä suurimman osan!

      Poista