torstai 21. kesäkuuta 2018

Comeback ?

Moikku moikku pitkästä aikaa! Mulla on vähän aikaa pyörinyt jo mielessä ajatus blogin varovaisesta uudelleenherättelystä ja meidän kuulumisten jakamisesta tässä muodossa. En aio ottaa tästä sinänsä turhaa stressiä, mutta tällainen muistiin kirjaaminen ja materiaalin tuottaminen on superkivaa, kun se tulee aidosta kiinnostuksesta joten miksipä ei.

Blogin ulkoasu muuttui (lue: päivittyi) ja olen melkein tyytyväinen. Postausten tyylikin tulee muuttumaan ja ainakin kirjoitustapani on vähän entistä luontevampaa ja enemmän mun tyylistä - ainakin toivon niin. Kameraa alan ajoittain kantaa mukana tallilla ihan vain sen takia, että ennen meistä tuli otettua niin paljon enemmän kuvia kuin nykyään. Tää on hyvä kanava näyttää niitä muillekin ja saada ylös niihin liittyviä fiiliksiä ja ajatuksia.

Lyhyesti puolentoista vuoden tauon ajalta mun elämääni: Viime kesänä olin reilu kolme viikkoa reilaamassa kaverini kanssa (ihan huikee reissu ai että!) ja sen jälkeen painoin duunia loppuloman. Syksyllä tuli taas kirjoitukset ja koulu jatkui. Betulla oli pikkuista häikkää jatkuvasti, mutta ei onneksi mitään sen suurempia. Keväällä abivuoden juhlahumu ja kirjoitusstressi, jonka jälkeen painuin taas töihin. Valmistuin ylioppilaaksi hyvin arvosanoin ja ensi vuoden armeijaan lähtöä odotellaan.

eka päivä meidän nykyisellä kotitallilla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti