sunnuntai 8. marraskuuta 2015

Elonmerkkejä ~

Moikka pitkästä aikaa!
Oon nyt selvinny muun muassa koeviikosta ja siihen liittyvistä koulujutuista. Toisin sanoen mulla on ollut tosi kova kiire nyt viime aikoina ja oon käyttänyt kaiken energian kouluun ja heppailuun. Nyt mulla alkaa siis kolmas jakso ja kuten aina jakson alussa, tehtävät on vähän aikaa kevyitä.

Berttakin on ollut nyt vähän parempi, sen takaosa ei ole ollut niin jäykkä liikutuksen alussakaan ja poni on kasvattanut oikein komean talvikarvan jo. Ollaan käyty nyt aika paljon maastoilemassa, joten Bertalla ei ole ollut kovinkaan vakavamielistä liikuntaa lähiaikoina.

Kuvailin tuossa torstaina teille my dayn pitkästä aikaa. Siinä näkyy mun normaalia arkea, kun muissa my dayissa on ollut vapaapäivä tai joku muu erikoispäivä. Valitettavasti ehdin muokata videon vasta nyt, mutta sain kuitenkin vielä saman viikon puolella, haha. Kertokaa ihmeessä mitä piditte!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti