maanantai 12. joulukuuta 2011

Peltoiluu + ulkoasusta


Eilen olin siis taas ratsastamas Lissyn. Mentiin ihan vaa pellolla silleen, et kaikki askellajit käytiin läpi. Tuuli ja Peppi oli kuvaamas, kuvia tuli tosi kivasti. (:
Mutta siis, alussa kävelyjen jälkeen otin ohjat ja ravailin vaan kaaria, kun tilaa oli. Pellolla oli aika raskasta mennä, mutta se tekee vaan hyvää kun välillä käy tuollaki. Ravien jälkeen nostin laukan molempiin suuntiin ja kappas! Sehän pyöri ihan mukavasti, eikä poni kauheesti yrittäny laskee raville. (:
Laukkojen jälkeen hyppäsin pari kertaa semmosen lumesta näperrellyn kavaletin yli, mikä meni iha kivasti kans. Sitte laukkailin ja semmosta perus. Tuuli pyysi mua hakeen Lissyn peräänantoon ja minähän tein työtä käskettyä! Ihan hyvin poni alko kulkeen oikein päin ja olin kyllä tyytyväinen! (;
Sitte vähä ravasin ja loppukäynnit. Tallissa vaan harjasin nopeesti, otin pintelit pois ja heitin fleecen päälle. Vähän aikaa Lisbe sai kuivahtaa ja sitte vein molemmat ponsut pihalle.


tässä tää lumieste :)
Kun olin Lissyn vienyt pihalle, menin sitte hakeen Keken tarhasta. Laitettiin ponit kuntoon Pepin ja Tuulin kans ka lähettiin maastoon. Mentiin aika lyhyt lenkki, pääasiassa käyntiä. Ravattiin sitte vähä matkaa ja laukattiin sitte Tuulin kans Pepin peräs vähän. Oli tosi kiva reissu ja Keke oli ihana! ♥
Keke ja minä kesällä 2011.



Niiin ja sitten vielä sitä, että anteeks tää ulkoasu. Tiedän että toi kuva tossa otsikon paikalla (en muista sen nimee) on kauheen huono laatunen, mut en ymmärrä, miksen saa sitä parempi laatuiseks, koska oon kokeillu tehä tuohon jo neljä uutta muokkausta, mutta kaikki on tommosia, niin kiitos ei. Koitan saada jossain kohtaa sen hoidettua, mut toi "laatukuva" saa nyt kelvata. (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti